Przygotowujemy kolejny projekt strategiczny dla jednostki samorządowej z naszego regionu. Na potrzeby dokumentu „Strategii budowy i promocji marki Gminy Białobrzegi” wykonujemy obecnie między innymi badania jakościowe. Tworzymy również system identyfikacji.
Budowanie konkurencyjności marek w marketingu terytorialnym opieramy na długoterminowych strategiach zorientowanych na realizację wyznaczonych celów przy wykorzystaniu możliwie najbardziej efektywnych narzędzi. Koncepcja kreatywna promocji oparta jest na prezentacji i uzasadnieniu wyboru konkretnych form przekazu i obejmuje zarówno wykorzystanie mediów tradycyjnych, jak i działania online.
Dla precyzyjniejszego zdefiniowania sytuacji wyjściowej i właściwego zidentyfikowania potrzeb przeprowadzamy dla klienta badania jakościowe w postaci indywidualnych wywiadów pogłębionych i wywiadów grupowych. Pełny obraz stanu zastanego uzyskujemy tym samym od osób, które dysponują wiedzą i doświadczeniem najlepiej odzwierciedlającym obecną sytuację. Tak zdiagnozowany punkt wyjścia staje się solidną podstawą dokumentu strategicznego.
Projektując dla klienta działania marketingowe zajęliśmy się szerokim i wieloobszarowym planowaniem, proponując przygotowanie systemu identyfikacji wizualnej wraz z wytycznymi odnośnie jego wdrażania i zarządzania. Wyznaczone wskaźniki pomiaru efektywności i proces monitorowania posłużą nam do kontrolowania konsekwencji we wprowadzaniu strategii oraz oceny jej skuteczności.