Działania w social mediach
Współczesna aktywność prywatna i biznesowa wymusza na nas wszystkich obecność w mediach społecznościowych. Tam też musi być realizowane stałe, zaplanowane i profesjonalne komunikowanie podmiotów gospodarczych. Dla naszych klientów prowadzimy pełnowymiarowe działania w tym zakresie, począwszy od planowania, poprzez tworzenie treści oraz grafik, zamieszczanie ich w mediach i bieżącą kontrolę. Aktywność w social mediach jest stale sprawozdawana, a w sytuacjach trudnych podejmowane są działania reakcyjne.
Planowanie i działania
Aktywność w zakresie social mediów realizujemy w następujących obszarach:
- planowanie operacyjne,
- tworzenie treści i grafik,
- angażowanie społeczności,
- monitoring efektów i kryzysowy.
Każdorazowo, planując i realizując działania w mediach społecznościowych, mamy na uwadze końcowy efekt. Dlatego w pierwszej kolejności omawiamy z klientem to, co dla niego jest kwestią priorytetową. Działania w mediach społecznościowych są szczególnie trudne, bowiem istnieje duże prawdopodobieństwo zdarzeń kryzysowych, często nawet niezawinionych przez firmę. Tym bardziej w naszej strategii kładziemy nacisk na profilaktykę.
Kryzysy, mające miejsce w mediach społecznościowych, traktujemy z należytą powagą. Podchodzimy do nich według metodologii opartej o lata doświadczenia. Korzystamy jednak nie tylko z niego, ale także z modeli, instrukcji i zasad, wypracowanych na podstawie różnego rodzaju projektów. Realizujemy je m.in. dla branż szczególnie wrażliwych, takich jak medycyna, energetyka, selekcja i przetwarzanie odpadów, itd.