Bazy danych mediów
Dysponujemy ogromnymi bazami danych mediów, utworzonymi i rozwijanymi na potrzeby realizacji projektów badawczych i komercyjnych. Te gromadzone przez lata zbiory służą nam do realizacji szeregu działań komunikacyjnych, ukierunkowanych na informowanie mediów i dziennikarzy o projektach, jakie realizujemy sami bądź dla naszych klientów. Każdorazowo jesteśmy w stanie przygotować bazę dedykowaną pod potrzeby niezbędnych do wykonania zadań.
Bazy Mediów
Projektując bazy mediów i dziennikarzy, zwracamy uwagę na:
- aktualność zasobów,
- dostosowanie do projektu,
- oczekiwany efekt końcowy,
- przyjęte kierunki komunikacji.
Bazy danych mediów są stałym elementem dobrze prowadzonych działań w zakresie media relations. Przygotowujemy je, uwzględniając nie tylko przyjęte kierunki komunikacji, ale także cele, jakie zakładamy do osiągnięcia i obszary zainteresowania dziennikarzy. Za każdym razem dostosowujemy nasze działania do potrzeb klienta, definiowanych podczas spotkań operacyjnych. Efektem naszych działań są liczne publikacje, które wpływają na budowanie wizerunku firmy lub instytucji, z którą pracujemy.