BADANIA I ANALIZY
Przeprowadzamy badania marketingowe i audyty komunikacyjne na potrzeby firm i organizacji. Możemy na życzenie klienta przygotować kwestionariusze badawcze, arkusze ocen, jak również zaprojektować i wdrożyć cały proces badawczy. Przeprowadzamy: badania eksperckie i naukowe, badania produktu, badania relacji wewnętrznych, badania rynku i opinii, badania satysfakcji klientów, badania satysfakcji pracowników, badania konsumentów, badania wizerunku marki, badania znaków, audyty wewnętrzne.
METODY I TECHNIKI BADAWCZE
Wykonujemy badania za pomocą różnych metod i technik, wśród których wyróżniamy:
- Desk research.
- Focus Group Interview (FGI).
- PAPI/CAPI/ CAWI.
- In-depht Inteview (IDI).
Nasza agencja przeprowadza badania dobierając do potrzeb klienta odpowiednie metody jakościowe i/lub ilościowe. Najważniejszym wyróżnikiem badań jakościowych jest celowość doboru relatywnie niedużej próby. Informacje uzyskiwane są na różne sposoby, w większości z nich kluczową rolę odgrywa moderator, który poprzez zadawanie celnych, ale opisowych i eksploracyjnych pytań – dba o odpowiedni przebieg procesu. Odpowiada on również za dobór metody interpretacyjnej, która w przypadku tego rodzaju badań jest zorientowana na wyselekcjonowanie skonceptualizowanych opinii.
Z kolei wyróżnikiem badań ilościowych jest weryfikacja hipotezy badawczej, która określana jest na podstawie liczebności odpowiedzi. Bazują one na statystyce – im większa próba, tym bardziej wiarygodne są wyniki. Informacje uzyskiwane są przez Internet, telefonicznie lub za pomocą papierowego kwestionariusza, który wypełniają respondenci.